usporne zarovky 2

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 12:05:50 CET 2004

Hello Petr,

neděle, 21. ledna 2001, you wrote:

To je asi opravdu subjektivni dojem. V praci mame vsude zarivky, coz
je vlastne to same svetlo, jako z uspornych zarovek. Je treba, aby
mela ta zarovka dostatecny vykon. U zarovky 5W se opravdu spatne cte.
Chce to zarovku alespon 11W.

PS> Možná je to subjektivní dojem, ale připadá mi že to světlo není tak
PS> "kvalitní" a při
PS> dlouhodobější práci mám obdobný dojem jako u monitoru nastaveného na nízký
PS> kmitočet.
PS> Znám několik lidí, kteří si stěžovali na podobný jev a v exponovaných
PS> místech mají opět žárovky.
PS> Nepřu se, pokud Vám úsporná žárovka vyhovuje je to v pořádku.

PS> Co se týče původního dotazu tak i tento jev jsem pozoroval, ale nedovedu ho
PS> vysvětlit.

To ja take navim. Mam vsude zarovky Philips 11W, vypada jako 3 clanky
radiatoru vedle sebe :-) A neblika ani jedna. Jsou uz 8 let stare,
pravidelne je cca 1x za pul roku prohazim mezi sebou, aby se
opotrebovavaly vsechny stejne, a zatim sviti vsechny bez problemu, a
bez blikani.

Proto jsem se divil, ze je zavrhujes.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>