CD-prehravac

Plsek Martin xplsek01
Středa Březen 17 12:05:46 CET 2004

	Vzdy nez vymenim cely vozicek i s LASEREM (pickup) zmerim uroven
signalu RF a proud laserem. Signal RF je vystupem (nebo mezivystupem) z
analogoveho signaloveho procesoru, ktery ze snimacich fotodiod vytvari
signaly pro korekcni civecky TRACK a FOCUS a motorky SLED a SPINDLE. Je to
vlastne cislicovy signal. Jeho uroven by nemela byt nizsi nez 0.5 Vpp. Na
kazdem tistaku je tento bod oznacen.
	Proud diodou je optimalni 50mA, v zadnem pripade by se nemel
blizit stovce - pak je jiz laser mrtev. Ve vetsine pripadu je v serii s
laserem tlumivka - staci merit SS napeti na ni jako na odporu.

	Vsechny servisni dokumentace uvadeji, ze po vymene cele jednotky
by se mely nastavit citlivosti FocusError, TrackError a predpet TrackBias.
Pokud se ale provede nahrada za stejny typ nebude to zrejme nezbytne (taky
to nedelam).

	S pozdravem

				Martin Plsek