IBM

Pavel Chromy mac
Středa Březen 17 12:05:45 CET 2004

On Thu, 25 Jan 2001 kamsuo@atlas.cz wrote:

> Nemate nekdo nahodou schema zapojeni vystupniho konektoru z notebooku IBM
> 701C /konektor na ktery se pripojuje docking station, jde mi o to co je na
> kterem pinu
> umisteno, popr. zapojeni vystupniho konektoru pro FDD/
> Na IBM web ani jinde se mi to zatim nepodarilo najit.

Pokud jde o promereni FDD konektoru, neni to zase takovy problem, staci
multimetr, rucickovy je snad i lepsi nez digital (ten reaguje pomalu).
Signaly jsou open collector, staci dosovy programek, ktery bude pres BIOS
cist/zapisovat disketu a pak disketova mechanika, ktera se k tomu postupne
pripoji.
Kdysi jsem to delal (uspesne) u jineho typu notebooku, pokud je zajem,
muzu zalovit v pameti a napsat nejaky postup.

	Pavel Chromy