OnBoard irda

Jiri Drozd jirkonf
Středa Březen 17 12:05:43 CET 2004

   Zdravim konferujici,
zajimalo by me, jak se instaluje IrDa ve win(98). Mam desku Gigabyte s
konektorem IrDa (primo na bordu, takova ta kolikova lista jako se na to
davaji jumpery) a vsichni mi tvrdi, ze abych to mohl pouzit, musim v BIOSu
cosi prepnout (nejakej COM do IrDa modu), jenze v celym BIOSu neni o Ir ani
zminka (prosel sem to KOMPLETNE nekolikrat). Ve win taky neni Ir rozhrani
nainstalovane (autodetekce HW nic nenajde). Jeste chci upozornit, ze na ten
IrDa konektor NEMAM nic pripojene, ale rad bych si IrDa port udelal (podle
navodu z URL zde publikovaneho), jenze nerad bych pak dosel k poznatku, ze
to nepojede (ten Ir transc. stoji asi 200, coz pro me jakozto chudeho
studenta neni zanedbatelne). Napada me, ze by se to mohlo deteknout az to
tam pripojim (ve win, v biosu asi ne), ale pokud vim, tak na tom konektoru
je jenom +Ucc, GND, RxD, TxD, takze mi neni jasny jak by to poznalo, ze je
to pripojeny...
...ted me napada jenom moznost, ze by to neco poslalo (na TxD) a zkouselo
jestli se to same vrati na RxD a podle toho vyhodnocovalo pripojeni Ir HW,
ale to je asi nesmysl (ale fungovat by to mohlo).

JIRKA