pretelefonovane impulzy

Michal Krestan krestan
Středa Březen 17 12:05:42 CET 2004

> Moje informace jsou trochu rozdilne. Impulzy budou pry i nadale. Nevim
> jestli dojde k nejakemu prepocitavani (to zalezi na sw a ten bude zaveden
> pravdepodobne v unoru), nebo impulzy pujdou po sekundach. Mne bylo receno,
> ze impulz 16 kHz bude vyslan kazdou sec. Pravdepodobne i nadale jako placena

To urcite ne, jednak jestli si to dobre pamatuju, tak min. cetnost 16kHz je 2 sec pri nejvyssim tarifu, dalsi veci je to, co by delali telefonni budky. Sice hw je tam na to dostatecne, aby ten telefon dokazal analyzovat cislo a podle toho nejak tarifovat, ale jednak na to neni staveny firmware a taky u nas pouzivane tel. karty neodecitaji po korunuach, ale po jednotkach.

> sluzba za asi 30 Kc mesicne, ale to jsem neoveroval. Nevim jestli jsou na
> 0800 123456 jiz schopni na toto tema dat fundovanou odpoved, ale asi pred
Tam nevi vubec nic.