usporne zarovky 2

michal.grunt@iol.cz michal.grunt
Středa Březen 17 12:05:41 CET 2004

> Zas tak dlouho jsem to zapnute nenechal, protoze potom co zacla ta zarovka
> cela svitit oslnivym svetlem tak jsem to vypnul. Ten kov by se snad nemel
> roztavit, i v navodu k te mikrovlnce doporucuji pri peceni pouzivat alobal
> na ty casti pokrmu ktere nechceme ohrat.

Alobal - to je zajimave... ja dal jednou do mikrovlnky talirek ktery mel
pokonevy obraj a pri zapnuti mikrovlnky z toho zacali letat jiskry. Jednou (to
jsem byl mensi) jsem dal do mikrovlnky maslo v alobalu (jako ze si ho ohreju
protoze neslo namazat na chleba - viz. kostkove maslo za 10Kc :)) no a najednou
alobal vzplanul a zacalo to horet (asi tim roztavenym tukem)... nastesti jsem
to ihned vypnul a ohen uhasil - sfouknul.
Takze od te doby jsem do mikrovlnky zadny kovovy predmet nedaval.