usporne zarovky 2

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:05:37 CET 2004

U mikrovlnky je velky rozdil v sile pole, kdyz je prazdna (nebo je tam maslo
v alobalu) a kdyz je plna. Kdyz jsem kdysi zkousel co v ni jde delat a delal
jsem topinky (vysledkem byl umele ztvrdly chleba), vypalilo se v tom chlebu
nekolik cernych fleku. Kdyz jsem k tomu dal sklenicku s vodou, chleba pouze
ztvrdnul a na vypalovani to nemelo silu.
                                                                    Andel