Citac (merici pristroj)

hradlo@atlas.cz hradlo
Středa Březen 17 12:05:37 CET 2004

Dobry den,
	chci si postavit nejaky citac. Nehodlam zapojeni vymyslet, a tak jsem se poohledl po
nejakych zapojenich, co mam doma v AR. Nasel jsem jeden v PEAR7/00 ("Citac 2,4GHz SMD") -
ten je mi nesympaticky, jelikoz tam jsou (celkem zbytecne) potreba nizkoprikonove LED displeje
(vyhazovani penez).
	Pak se mi zalibil "Univerzalni citac 1300MHz LCD" z PEAR3/99 (cena do 2000Kc). Ten byl
paradni, s LCD 1x16, umel vsechno mozny. (To ze "umi" jen 1,3GHz by pro moji potrebu vubec
nevadilo.) Chtel jsem si tedy objednat stavebnici (hlavne naprogramovany Atmel), ale iNETove
stranky autora zmizely (puvodne http://web.telecom.cz/mzajic) a emil sice tomu autorovi dojde,
ale clovek se nedocka odpovedi.
	Znate prosim nekdo kontakt na pana Milose Zajice (to je autor toho clanku v PEAR)?
	Mate nejake (spise dobre) zkusenosti se stavbou nejakeho citace?
	Mohli byste mi nejaky citac na "zbastleni" doporucit?

Predem dekuji,
Lukas K.