(graf. karta)

Richard Kaliciak richard.kaliciak
Středa Březen 17 12:05:35 CET 2004

Ahoj!

v novom elektore (nem.) bol vydany navod na prevod S-VHS na composite
video. Da sa tak pripojit TV cez SCART. Predavaju sa aj hotove adaptery,
kde na jednej strane je SCART samec (do TV) a na druhej cerveny, biely a
zlty cinch + mini-DIN pre S-HVS. Prepinacom na krabicke sa medzi tym
prepina. Cele to stoji asi 15,- DM.

Riso.
--
..