Odruseni zvukovky

XXr@sT!Tc0_23 cierny
Středa Březen 17 12:05:32 CET 2004

>  Mozes toto svoje naozaj zaujimave tvrdenie niecim
> podlozit? Naozaj by ma to zaujimalo.

chces vysledy merania alebo teorie o elektromagnetickej kompatibilite?
nemam dovod take nieco realizovat, pokial ma ten problem netrapi osobne.

urcite som to niekde cital alebo pocul (mozno nejaky server o hardware
pcciek), zda sa mi logicke ak sa zvukovka umiestni od spinaneho zdroja
(zvacsa hore v skrini) co najdalej (vacsinou je to posledny mozny slot),
neviem nakolko je rusivym zdrojom grafika alebo modem ... toto ta
zaujimalo ?