WinCE SDK & HP680

David Belohrad belohrad
Středa Březen 17 12:05:29 CET 2004

Zdravim,
mam takovy mirny dotaz - vyvijel nekdo z vas aplikace pod WinCE, konkretne
se mi jedna o stroj HP680 Jornada. Jsem vlastnikem psionu5mx a Jornada se mi
velmi libi hlavne tim, ze ma barevny 1/2VGA a _interni_ 56k modem. Bylo by
to vyborne az do chvile nez jsem se dozvedel co je na tom za operacni
system - totiz WinCE. A tak jsem zacal patrat po nejakem WinCE SDK aby se v
tom dalo naprogramovat a ejhle jsem zjistil ze SDK se prodava (alespon tak
jsem to pochopil) za nemaly peniz (jak je zvykem) u micro$oftu. A tak se
ptam: _nevim_ prosim nekdo _kde_ se da tento SDK _"sehnat"_?
Pro EPOC je veskere vyvojove prostredi zdarma a je to vyborne. V okamziku
kdy budu muset platit za to ze _chci_ vyvijet shareware (jako pod psionem)
pro WinCE, tak se to rovna fatalni degradaci celeho systemu. Potom muze byt
strojek vykonny jak chce, ale muzu si s nim tak maximalne mavat z balkonu.
Diky
d.