Nejaky lepsi procesor

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 12:05:28 CET 2004

At 01:00 6.2.2001 +0100, petr.cach@atlas.cz wrote:
>Nemohl by mi nekdo doporucit nejaky 16-ti ci 32 bitovy mikroprocesor, ke
kteremu by bylo snadno dostupne (a levne, nejlepe zdarma) vyvojove prostredi?

No tak tohle jsem resil pred nedavnou dobou, lec neuspesne :-( Cim lepsi
procesor, tim horsi dostupnost v kusovce a pokud ho nakonec sezenes, tak
prostredi je drahe az nezaplatitelne. Me se celkem libily procesory Fujitsu,
nejake 32bity ma i Motorola. Tam se daji snad sehnat i free samply, ale opet
neni dostupne vyvojove prostredi. Pokud se ti podari neco sehnat, dej prosim
vedet.

S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv