Prenosova rychlost po telefonnich linkach ?

poupa michal.poupa
Středa Březen 17 12:05:27 CET 2004

jo to jsem diskutovla na zkousce jestli ISDN zarizeni je modem nebo ne.

Podle mne je modem a neni modem.

     1) neni modem kdyz komunikuje s druhym ISDN zarizenim
     2) je modem kdyz komunikuje s opravdovym analogovym modemem nego
analogovym faxem (jinak by se totiz nedomluvily)

Takze si myslim ze oznaceni ISDN modem neni tak zcestne stejne tak jako
oznaceni treminalovy adapter T/A

Mimochodem videl jsem dost ISDN zarizeni kde bylo napsano ISDN Modem

      Michal Poupa