Oprava gumove klavesnice

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:05:27 CET 2004

Hlinik asi neni nejlepsi kontaktni material. Ja jsem pro opravu ovladace
pouzil kondenzator TC212 4n7 (Tesla). Kond jsem rozloupnul (je slidovy
zastriknuty v bakelitu). Medene folie jsem po ostrihnuti nalepil na
samolepici plastovou folii a do mezer mezi plosky jsem nalepil oboustrannou
lepici folii pro zajisteni mezery. Cele jsem to priplacnul na desku, v
podstate je to klasicka foliova klavesnice ovladana puvodnimi tlacitky. Uz
to chodi 2 roky.

Andel