Formatovani zprav v systemu MS Exhange 5.5

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 12:05:26 CET 2004

Tak se to konecne povedlo.
Informace pro vsechny, kdo pouzivaji jako e-mailovy server MS Exhange 5.5.
Tento server po instalaci standardne odesílá zpravu ve formatu, v jakem ji
odeslal uzivatel a navic do tela zpravy prida jeste jednou tuto zpravu ve
formatu HTML (prosim nebijte me za velmi vagni vysvetleni - jak jsem koupil
prodavam). Mailserver na druhe strane by toto mel umet rozpoznat a klientovi
to predat v takovem formatu, jaky je potreba. To zjevne obvykle funguje,
protoze jediny pripad, ve kterem se vyslytl problem je tato konference. Tim
v zadnem pripade nehodlam napadat spravce teto konference - chapu, proc
nebezi koupit novy system pokazde, kdyz MS vymysli nejakou novinku. Nicmene,
jak je videt, problem je resitelny a v Exhange serveru lze tuto vymozenost
vypnout. Sice jsem tomu kolegovi, co to delal koukal prez rameno, ale
pracoval tak rychle, ze jsem nepostrehl, jak to vlastne udelal. Potom, co
prisel na to, v cem je problem se nejprve hrabal v registrech a pak v
nabidkach Exhange serveru. Po peti minutach prohlasil "ted to bude fungovat"
a odkracel stredem. Jak je videt mel pravdu.

	Martin - OK1UGA