25ks 12V Accu ako UPS pre PC

Gabriel Miskovic bad_gibbon
Středa Březen 17 12:05:26 CET 2004

No pani tak ja som momentalne v Mexiku a tu je len 110 V rozvod ... Mamm tu
aj svoje PC a nemam ziadny prepinac napetia...
A vsetko bezproblemovo funguje....

Ono skor bude problem s AC/DC.....

Bad Gibbon

-----Puvodní zpráva-----
Od: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]za uživatele Petr
Žák
Odesláno: Tuesday, February 06, 2001 7:47 AM
Komu: Multiple recipients of list
Predmet: Re: 25ks 12V Accu ako UPS pre PC

Predem se omlouvam nemam v teto oblasti dostatecne vzdelani ale metoda
pokusu a nasledku je tez uzitecna tedy udelal jsem pokus a pripojil pc k
regulacnimu trafu a nastartoval pak jsem tocil tim velkym knoflikem proti
smeru hodinovych rucicek ale velice pomalu a pri 91V str slovy devadesat
jedna voltu stridavich to slo do kytek tak jsem to znovu pri 230 nastartoval
a nastavil 95 V str pri prepinaci prepnutem na 220 V (je to starsi pc a neni
prelepeno) no a pc jelo na toto napeto asi sest hodin pak jsem sel domu a
pokus ukoncil to jen tak pro zajimavost s tim napajenim pomoci aku
Petr Zak
Brno

Daląí informace o konferenci Hw-list