ADuC812

michal.grunt@iol.cz michal.grunt
Středa Březen 17 12:05:25 CET 2004

> Mate nekdo zkusenosti s timhle procesorem od Analog Devices?
> Je to vylepsena 51, s 12 bit AD a DA, ISP programovani 8kB Flash, 640 B
> EEPROM...
> Nabizi ho AMTEK.
> Zajima me, jestli ho nekdo z Vas programuje i bez vyvojoveho prostredi
> QuickStart sofwarem, ktery je u AD na webu k dispozici.

Pred casem se tady o tom diskutovalo. Chtel jsem ho take zkusit, ale odradila
me cena (okolo 800Kc coz je hodne, zvlaste kdyz nikde neni psano ze se mi CPU
nepodari odprasknout pri pajeni - protoze to neni DIL a tudis by se musela
udelat redukce). Ale jinak je to zajimavy IO, skoda ze tak drahy. Az bude za
200 (max. 300), tak to vyzkousim.