Detekce vyzvaneni

Vladimir Volak volak
Středa Březen 17 12:05:25 CET 2004

Vazeni,
stala se mi po zmene analogove ustredny na digitalni takova vec, ze mi
prestalo reagovat zarizeni na indiaci vyzvaneni.
Mel jsem to realizovane oddelenim str. vyzvaneciho tonu kondenzatorem do
serie  odpor a jako galvanicke oddeleni optoclen optoclen a na vystupu
optoclenu mi to seplo pres tranzistor rele a to seplo zarovku. Nebylo to pro
me, ale pro me hluche sousedy, aby videli, ze jim zvoni telefon. Abych
vyloucil dotazy, jak pak telefonují, tak naslouchatka pro nedoslychave maji
vestavenou civecku, ktera induktivni vazbou snima ze sluchatka. Po zmene
ustredny jim to prestalo fungovat. Zkousel jsem po tom lezt osciloskopem a
na optoclenu je ted hrozne male napeti. Nevite nekdo, jake jsou parametry
pro linku pripojenou na digitalni ustrednu. Oni me hrozne otravuji.

Dekuji

Vladimir