Detekce vyzvaneni

milan.klesa@ct.cz milan.klesa
Středa Březen 17 12:05:25 CET 2004

Zdravim,

>Mel jsem to realizovane oddelenim str. vyzvaneciho tonu kondenzatorem do
>serie  odpor a jako galvanicke oddeleni optoclen optoclen a na vystupu
>optoclenu mi to seplo pres tranzistor rele a to seplo zarovku. Nebylo to
pro
Presne specifikace takhle z hlavy nevim, ale urcite tam bude mensi napeti
jak v klidu, tak i pri vyzvaneni. Zkusil bych zmensit ten odpor.
Jinak ja pouzivam na spinani pri vyzvaneni  dve zapojeni
ktera vypadaji asi takto:

1) o---C---Rele---o

C - kondenzator cca 1uF
Rele s civkou na napeti kolem 24V - 48V chce to vyzkouset zapojene
lisi se kus od kusu. To rele je zapojeno  v usmernovacim mustku s paralelne
k nemu je cca 1uF.

2) o--Diak---Jrele--o
Diak jsme na starych linkach skladali pro napeti pres 60V, pripadne jsme
pouzivali
Varistory, zkratka co se v supliku naslo
Jrele je jazyckove rele. Vzhledem k tomu, ze nam nevadilo, ze kontakt
kmita,
(spinali jsme s nim jen signalni ledku, ktera kdyz blikala vypadalo to
efektneji)
tak neni ani usmernen.

druha varianta mela velkou vyhodu v tom, ze nepridavala zbytecne kapacitu
na linku
meli jsme to v praci ve vice smyckovych pristrojich, takze jsme meli na
jedne lince
i 6 telefonu (vycesmyckove proto, ze do kazdeho byly privedeny 4 linky,
ktere
se prepinaly)

ByE milan (milan.klesa@ct.cz)