Detekce vyzvaneni

milan.klesa@ct.cz milan.klesa
Středa Březen 17 12:05:25 CET 2004

zdravim,

Normalni impedance vyzvaneciho obvodu by se mela pohybovat kolem 7kOhmu,
tu by meli utahnout vsechna zarizeni, jinak zalezi, jestli jste
na prime lince, nebo jestli treba nejste na PCM ci jinem podobnem zarizeni.
Tam by mohl vznikat problem s napajenim. Ale pokud to drive na stare
ustredne
chodilo, tak nevim. Jeste se zeptam, je na te lince jeste nejaky jiny
zvonek ?
nekdy dost delaji potize stare mechanicke zvonky, preci jen maji diky
civce vetsi
odber...

ByE milan (milan.klesa@ct.cz)