Ceny kabelu

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 12:05:25 CET 2004

Soft se da stahnout kdesi u Olympusu, ale stoji za backoru. Za nejlepsi
stahovadlo na RS232 Olympusy (ty novejsi maji uz USB a jsou bezproblemove)
povazuji ACDSee verze 3.1 nebo novejsi stazitelny jako shareware nebo
reklamoware z Internetu (viz napr. www.tucows.cz). (Reklamoware funguje tak,
ze na pocitaci pripojenem k Internetu si to obcas stahne reklamni banner,
ktery to pak ukazuje a tahle cinnost ten software plati). Na Olympusy je tam
"driver k C-600, ale funguje i na C-1400, takze nevidim duvod proc by na
C-840 nemel fungovat. Je to oproti Original softu asi tak tisickrat
obratnejsi.

						Jakub Serych