Kde sehnat STP a UTP

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 12:05:24 CET 2004

Obavam se, ze dnes bude asi jednodussi uz sehnat Cat 5 nez Cat 3. Velmi
snadno a pomerne levne sezenete cele klubo (od cca 300m) u temer kazdeho
prodejce vypocetni techniky. Presne ceny nevim, ale staci kouknout na ceniky
firem jako 100mega atd. Co se tyka par-metrovych kousku, to se asi oficialne
shani tezko, nejlepe si sehnat nekoho, kdo stavi site a ma zbytky.

							Jakub Serych