Detekce vyzvaneni

poupa michal.poupa
Středa Březen 17 12:05:23 CET 2004

je je to tak ja jsem takhle dobastloval LED k ustredne ATEUS od 2N tk yto
nebylo symetricke (chteli usetrit jednu LED a zenerku.....)

Kdyz se to doletovalo tak to detekovalo vyznaneni na 100 %. (pred tim tak na
80 %) Jako statni ustredna byla SIMENS EWSD pred tim tam byla P51  a u ni to
bylo OK.
Nejddrive jsem volal na ustrednu at mne rehodej na jinou kartu a kdyz jsem
prehazovali jiz treti ucastnickou kartu tak jem zavetril ze problem nebude
ve statni ustredne ale v pobockove.

Nevim jak mohl nekdo ustrednu od 2N homologovat...

   Michal Poupa