zkouska podle vyhl. 50 ?

Petr Čížek cizek
Středa Březen 17 12:05:23 CET 2004

Je mi velmi lito, ale musim tuto informaci potvrdit. Je to prave tyden, co
jsem hovoril s nasim zkusebnim komisarem na 50-tku, ja sam mam paragraf 5 a
opravdu na zivnost v teto oblasti, i kdyz pujde o zarizeni na baterie, musi
byt osmicka, nase zakony bohuzel pri zrizeni znaji pouze praci, opravy a
navrhy elektrickych zarizeni a nerozlisuji, jestli pujde o bateriove nebo na
sit. o neco lepsi je situace pri schvalovani novych vyrobku, kde pokud je
zarizeni na baterie, nebo na bezne prodavany a schvaleny adapter nejsou
problemy. pokud by chtel clovek takova zarizeni sam navrhovat, musi mit
dokonce 10tku a 3 roky praxe v konstrukcni kancelari pod dohledem. A jen pro
informaci, ptal jsem se i na cenu a ta je za 8icku 3.500,- Kc
S pozdravem Petr Cizek.