zkouska podle vyhl. 50 ?

Pavel Smrcka smrcka
Středa Březen 17 12:05:22 CET 2004

Dekuji za odpoved.
 S zivnostenskym uradem jsem jeste do styku neprisel,
 predbezne jsem si procetl zivn. zakon a na
 ohlasovaci zivnost (volnou i remesl..) je potreba
 upresnit predmet cinnosti. Na vyber tam toho
 moc neni - to co jsem myslel v dotazu, to tam
 vlastne vubec nikde neni ani nic podobneho.

 Pokud s tim mate nejake zkusenosti, bylo by mozne
 je nejak strucne predat (jak se s nimi domluvit - proc ne
50ka,  pod co to zaradit atd.)
 Mluvil jsem o tom s nekolika kolegy, a
 mnozii resi podobny problem,
 takze verim, ze by to mohlo zajimat i mnohe dalsi jine lidi.

 S poděkováním
 Pavel Smrcka