Nejaky lepsi procesor

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 12:05:18 CET 2004

> Takze v assembleru nelze pouzit 'strukturovane' programovani? Kdyz
> uz jsme u toho, prominte otazku samoukovi, co to vlastne znamena
> strukturovane programovani?

Strukturovane programovani lze pouzit prakticky v kazdem jazyce,
protoze se nejedna o vlastnost jazyka ale spise o metodiku prace.
Kazdy si pod tim predstavuje neco trochu jineho, ale zaklad je zhruba
v tom, ze se pouziva pouze (podmineny) skok z konce cyklu na jeho
zacatek a (podminene) preskoceni useku programu, nekdo pridava jeste
skokovou tabulku. Jine pouziti skoku, treba skok do prostred cyklu, je
zakazane.
  A k cemu je to dobre ? Je to prehlednejsi, lepe se v tom orientuje,
clovek si ujasni myslenky a dela mene chyb. Zpravidla ovsem
strukturovane programovani nebyva prijatelne pro lidi, kteri jsou
presvedceni, ze pokud program funguje, tak je spravne.

Ales Prochaska