Nejaky lepsi procesor

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:05:18 CET 2004

> Jak psani v bejziku usetri RAM mi unika...
Misto abych delal nekolik vnorenych volani podprogramu, pisu to ve
vyjimacnych pripadech (temer) vsechno pekne za sebou. No a procesory 51 maji
stack v datove ramce, tedy se mi tam vejde vic promennych. Vede to k tomu,
ze se v code nektere veci obcas opakuji, takze se zase tam zere misto. No a
basic se svymi goto presne toto podporoval. Nejde o volbu jazyka, ale o
filosofii pristupu k programovani.

Andel