Nejaky lepsi procesor

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 12:05:14 CET 2004

Ahoj,

>PicC Lite simuluje stack pro promene v RAM, ale stack pro volani ma stejne
>porad tech 8 urovni, coz ale stejne pro vestinu aplikaci staci (pokud nejde
>zrovna o rekurzi).

Potialto s Vami suhlasim. A navyse, povedal by som, ze pani od HiTech-u
prebrali velmi vela z kompilatora pre 68HC05, kde je podobny problem so
stackom. Takze ine riesenie ako alokacia v RAM sa pouzit neda.

>Ovsem s tou omackou, kterou tento prekladac vyhrkne kolem

Mohli by ste mi prosim poslat kod, ktory tvori tu "omacku naokolo"? Ja som
mal pocit, ze je to skor inicializacia MCU pri resete. Okrem toho PicC Lite
je tusim vo verzii V7.85.

>bych hodne polemizoval s tvrzenim, ze dobre napsany program v C se prelozi
>temer stejny kod jako v ASM.

Moje skusenosti s optimalizaciou kodu su ine. A neverili by ste, co sa
vsetko da urobit, ak sa naozaj vsetko optimalizuje.

>S pozdravem
>Lukas Grepl, OK2WDT

A.