[Re: Palm]

pavep@usa.net pavep
Středa Březen 17 12:05:14 CET 2004

Pro programování Microsoft Windows® CE eMbedded Visual Tools 3.0, obsahuje dva
nástroje pro tvorbu software, Visual Basic a Visual C++
3.0. Výhodou VB je jednodušší návrh uživatelského rozhraní, malování vzhledu
aplikace. Visual C++ umožňuje více systémový pohled na tvorbu, pokud však
chcete také malovat, je lépe použít MFC a ovládat svoji aplikaci přes
dialogy.
MFC je jakýsi postup vytváření aplikace pomocí tříd vytvořený Microsoftem.
Nemusíte se starat o vytvoření okna to je vygenerováno společně s menu
obsahující položky File, About,... Pomocí ClassWizard vkládáte události
windows např. WM_PAINT je představovan funkcí onPaint(),která je prázdná a
stačí dodat svůj kod.
Ladění aplikace pomocí Debug je vhodné provádět přímo na PC a to tak že
zvolíte x86(Debug) platformu a spuštěním aplikace se přímo rozjede emulator
Pocket PC na obrazovce.
Co se týče propojení VC++ s Pocket PC, nějak se mi nedaří,
Active Sync je spuštěn ale aplikace se nepřenese,nevím zatím co s tím .A to je
i můj dotaz zda nemá někdo zkušenosti

Petr Simandl <simandl@mujmail.cz> wrote:
> je zde nekdo, kdo zna dobre kapesni pocitace Palm nebo jine (spise levnejsi
> modely, do cca 10.000 Kc) , a umi je programovat ? Potreboval bych nejake
> prvotni informace.

Zdravim,
  ja znam dobre svuj palmtop 200LX a je to PC XT a programuju
na nem v Turbo Pascalu 5.0 a nebo TC 2.0. Koukni na
http://www.the-gadgeteer.com/hp200lx.html
http://members.nbci.com/_XOOM/hppalmer/software/index.html
Koupil jsem ho loni za 4000,- v bazaru a byly tam i levnejsi
modely.
  Tot snad vse o me verzi chapani "pocitace Palm" :)
Petr Simandl
www.simandl.cz

Get free email and a permanent address at http://www.netaddress.com/?N=1

Daląí informace o konferenci Hw-list