Programovani v C

Jiří Foldyna jiri.f
Středa Březen 17 12:05:10 CET 2004

> Libi se mi, ze vsichni automaticky predpokladaji, ze kdyz
> programovat v
> cecku, tak jedine pro pocitace AT. Ja v cecku programuju cca
> 5 let, ale pisu
> to jen pro procesory 51. Zacinal jsem podle knizky od Herouta
> (pokud si to
> pamatuju dobre), s velkou podporou kamarada, ktery uz v tom
> programoval
> delsi dobu a co bylo pro mne dulezite, se znalosti assembleru
> 51. kdyz mi
> neco chodilo jinak nez by melo, lustenim .LST souboru jsem
> zjistil kde pisu
> [...]

Ahoj,

puvodni dotaz znel, jak se naucit vyssi programovaci jazyk - nebyla rec o
cilovam prostredi. Ucit se neco noveho je podle mne nejlepsi tak, ze si hned
vyzkousim, jestli to, co jsem vymyslel taky funguje tak, jak jsem chtel a k
tomu mi nejpohodlnejsi a nejdostupnejsi pripada prostredi na PC. Kazdy
programator vi, ze musi pocitat s tim, ze implementace jazyka se obvykle
lisi podle cilove platformy, ale na to je dost casu po zvladnuti zakladu.

Zdravim

Ing. Jiri Foldyna
mailto:jiri.f@avizo.cz