Vyroba DPS doma fotocestou

Pavel Smrcka smrcka
Středa Březen 17 12:05:10 CET 2004

Docela pekne a levne pozitivni predlohy pro fotocestu delam
jiz nekolik let takto:
- Plosnak vytisknu na lejzrovce co nejtmavsi na
   folii ("slide", co se pouziva do zpetnych projektoru,
   cena cca 15-25 kc za kus)
- Jelikoz by to stejne pri osvitu prosvitalo (snadno se
   o tom lze presvedcit pohledem proti svetlu), je
   potreba to osetrit (a v tom je pointa):
   Staci folii na strane kde je napekly toner precmarat
   (alespon na miste spoju) tlustym cernym fixem
   na bile tabule (ten co je stiratelny hadrem a smyvatelny
   vodou !!!). Pocka se az zaschne (1 min) a pak se
   hebkym mirne navlhcenym hadrikem (na maly plosnak staci
   sliny :) smyje z povrchu
   folie. "Prach" z barviva fixu zustane v porech toneru
   a spolehlive zatesni prusvitna mista.
Takto lze lacino udelat predlohu, ktera si s fotograficky udelanou
nezada.

Mnoho zdaru
Pavel Smrcka