Vyroba DPS doma fotocestou

news newsrobot
Středa Březen 17 12:05:09 CET 2004

Skusal som na laserovke a tie criary tam boli viditelne a jasne, ale po
prefotenina DPS to uz nebolo spolahlive. Robil som to na rozne druhy
pauzakov, bez pozadovane vysledku.
Ja to teraz robim tak, ze si navrhnem DPS a vytlacim to na nejaku PostScript
tlaciaren (napr. na Apple 630, ma Level2 a je bezne vo Win) do suboru a
potom to prevediem na PDF v Distilery. Takto vznikne maly subor, ktory
poslem do DTP studia na osvit, kde jednu stranu A4 v CB mi urobia za 60,- SK
skoro na pockanie (musim cakat na vyvolavanie). Ma to vyhodu, ze tem film
"unesie viacej ako pauzak" a hlavne jeho denzita je okolo 3.8 az 4.2 co je
vynikajuce aj pri preexponovani DPS. Takto robim aj obojstranne DPS.

Mozno som pomohol

Lubos