27 hodin

Bureš Vít BuresV
Středa Březen 17 12:05:07 CET 2004

Ja jsem je uz pouzil v 30 vyrobcich (funguje to cca 0,5 roku) a s takovym
problemem jsem se zatim nesetkal. Obvod jsem nastavil podle katalogoveho
listu. Jak to pocita, kdyz zapnete 12 hodinovy rezim? Vita

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Jakub
Ladman
Sent: Saturday, February 17, 2001 1:05 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: 27 hodin

Na muj predchozi dotaz mi nikdo neodpovedel, tak to zkousim znovu s jinym
subjektem.

Peru se tady s RTC DALLAS DS1307. I2C komunikace je OK. Problem je jiny - ty
hodiny proste pocitaji 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 0, 1 hodin. Nesetkal
se stim nekdo z vas? Nevite co s tim?
Prece to nemuze byt normalni - neverim tomu, ze se takovahle zavada objevi u
jednoho kousku. Je v komunikaci, nejaky zadrhel, ktery by mohl zpusobovat
tohle zkresleni.

Diky
Jakub Ladman