SB a 4 odpory okolo TDA1517

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 12:05:05 CET 2004

  Zdravim!
Prave pred tyzdnom som si kupil presne to iste ako vybavu do
firmy, lebo som predpokladal, ze ten TDA1517 tam bude (mam to
ako generator tvrdeho signalu pri ozivovani + vlastny soft).
  Po dlhsom laborovani som to dostal do spravneho konca:
Vstupny delic som dal: R1=22k (horny), R2=10k (prip.12k) (do
zeme), vazbovy kondenzator C1=220n (podla doporuceniav
datasheete TDA1517). Este musite osadit tie vystupne
kondenzatory 1000u/6.3V a napajacie 220u/16V+220n a diodu do
napajania (aspon na >1A). Takto s tym mam max. 3Vef na vystupe
(8.5Vpp).
   S pozdravom
                            Igor

-------------------------