problem v C

Jiří Foldyna jiri.f
Středa Březen 17 12:05:04 CET 2004

> Ten kod by mel fungovat, jsou dve moznosti proc nefunguje
>
> 1. Blbe implementovana funkce printf().
> 2. Hloupej prekladac, kterej nevi, ze za stringem ma bejt nulovy znak.
>
> -Olda

Ahoj,

nevim, jestli jsem spravne pochopil tvuj prispevek, ale uvedene deklarace

static char code menu1[3][16]= {"1. INFO         ",
                                "2. Teplota      ",
                                "3. Cas/Datum    "};

static char code menu2[5][16]= {"1. Zobrazit     ",
                                "2. Nizka teplota",
                                "3. Vys.  teplota",
                                "4. Krit. teplota",
                                "5. Hystereze  "};

NEJSOU deklaraci stringu. Jde o deklarace dvourozmernych poli znaku. Pokud
te plete konstrukce "xxxxxxxx", tak to je zpusob, jak kompilatoru sdelit,
jake znaky ma pouzit pro inicializaci pole, a ne prikaz k pouziti NULL
terminated stringu.

Zdravim

Ing. Jiri Foldyna
mailto:jiri.f@avizo.cz