Zajimava zavada MB

Radek Benedikt benedikt
Středa Březen 17 12:05:03 CET 2004

Zmerit napeti na PowerGood, mel jsem tadu uz par zdroju co maji odpor proti
plusu par kiloohmu misto obecne pouzivanych 680 ohmu. A bord predpokladal
680 ohmu. Board se nepustil, napeti na PG nestacilo z "zazehu". Napeti a
signaly na zdroji chce pri podobnych problemech zmerit jako prvni.

bye,
     Radek (benedikt@lphard.cz)