Ted pro zmenu trolejbusy

Ladislav Cisar cisar1
Středa Březen 17 12:05:00 CET 2004

No presene tak ! Ai tak jest pred 10-12 lety, kdyz jsem jel trolejbusem tak
ca co 4 zastavky ridic nasadil rukavice, vybehlven a nasazoval "klacky" na
troleje. Ted se to stava pokud musi objizdet ve velkem oblouku a dostane se
daleko od troleji, nebo odbocuje pres vyhybku prilis rychle.

Navic uz sem videl (instalovano ca pred 3 roky) na tocne, kdes jsou dve
soubezne troleje i automatickou vyhybku. Ta je rizena nejakym citacem
projezdu trolejbusu a pozna, na ktere troleji stoji na tocne kolik
trolejbusu a podle toho se prehodi na tu prazdnejsi trolej a sipkou ukazuje
smer kam se ma rdic zaradit.

Lada

	Ale co kdyz je treba krizovatka nejak zatarasena a trolejbus si musi
nadjet, to ma pak smulu a troleje mu vykoleji?

			Ales Zika
			Pelhrimov

			e-mail: Ales.Zika@pel.cb.ds.mfcr.cz
				  Ales.Zika@seznam.cz