dos & joliet format

David Belohrad belohrad
Středa Březen 17 12:04:57 CET 2004

Na inetu se vyskytuje dosovsky program , ktery se jmenuje mpxplay. ten program
je specialne urceny na tady ty desktop mp3 prehravace a obsahuje kod, ktery
ovlada displej pripojeny na LPT port. nekde si, treba pres av, najdete jejich
stranku. To zapojeni displeje je velmi jednoduche. Bohuzel se mi displej s mpx
nepodarilo rozjet, navic jak plyne z predchoziho threadu jsou v dosu problemy
s Joliet formatem. Proto jsem zvolil zlaty dobry linux. Zkompiloval jsem si
jadro na cca 60MB disk a na www.mp3projects.com jak mi tady nekdo radil jsem si
nasel jednoho nemce, co udelal specialni verzi mpg123 prehravace, ktera udela
to ze po vlozeni cedecka nacte jeho obsah a zacne hrat. pak se dal ovlada
numerickou klavesnici (pro nezasvecene numerickou proto, ze na tech starsich
klavesnicich byl tisk udelany tak, ze clovek mohl vzit stipacky a ustrihnout
presne ten kus s numerickou klavesnici bez toho aby to prestalo fungovat, nevim
jak je to na tech novych a doufam ze uplne stejne) a samozrejme vystup ma take
na displej, ktery ma temer totozne zapojeni. Tento system funguje, navic
podporuje joliet (da se zakompilovat do jadra), trochu nevyhoda, musel jsem
koupit nejakou podporovanou zvukovku.
takze nakonec zvitezil zlaty dobry linux.
d.

mimochodem, nejvetsi starosti mi dela krabice. nevite nekdo z ceho by se dala
udelat?