Ted pro zmenu trolejbusy

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 12:04:57 CET 2004

Nestudovali jsme nahodou spolu? :-))))) Ten nas asistenet (takovej starsi
fousatej trpajzlik), bezel jak o zivot aby se dostal do utociste, ktere si
vyhledl pod nejakym tezkym zeleznym stolem, skakal tam sipku a jeste pri tom
rval: "K zemiiiiiiiii !!!!!". A to to tam pry maji pro tento pripad
dvojnasobne jisteno. (v nasem pripade to zavinil vadny obanankovany kablik)
Fakt je, ze camrda rotujici hodne otackama za sekundu, pritom poletujici po
mistnosti a vazici tak nejmene 80kg asi neni moc prijemny spolecnik. :-))))
Z naseho tehdy mladeho studentskeho pohledu "bohuzel" ty ochrany vcas
vypadly a bylo po srande.

							Jakub Serych