Max odber zarizeni v aute pri vypnutem zapalovani

Ing. Petr Prochazka pprochaz
Středa Březen 17 12:04:53 CET 2004

> Jaky je rozumny odber  zarizeni ktere je instalovane v aute a bere
>nejaky proud i pri vypnutem zapalovani (vytazenem klicku).

To zalezi na tom, jakou kapacitu ma akumulator a jak dlouho auto zustava
mimo provoz.

> Ja bych hadal rozumnou hodnotu tak max. 20 mA.
>
> Co vy na to?

No, kdyz budu mit akumulator 35Ah vybity provozem na 70% kapacity a budu
uvazovat, ze k nastartovani v zime mi postaci 20% nabiti aku., vychazi mi,
ze tech 20mA muzu cerpat dele nez mesic (za mesic odcerpam cca 15Ah). Musim
take uvazovat samovybijeci schopnost akumulatoru.

Petr Prochazka
pprochaz@zklas.cz