Trochu Off: Cestina pod Win Me

Franek Vladimir franek
Středa Březen 17 12:06:37 CET 2004

Zdravim wespolek,
stisknout tlacitko start, pak spustit, tam napsat MSCONFIG ten spustit
a tusim, ze je to slozka uplne vpravo "za rohem" (neni po rozbaleni
okna videt) a tam myslim, ze nekde dole je volba klavesnice
v prikazove radce. Po instalaci je tam tusim cz to zmenit na us
V MSCONFIGu lze taky menit  i ostatni parametry na ktere
jsme byli zvykli z CONFIG.SYS
                          Vladimir Franek