Re(2x): Smart Media - pdf

Ales Filip alesfilip
Středa Březen 17 12:06:37 CET 2004

Hello vicek,

pond?l?, 3. prosince 2001, you wrote:

vrocc> No od patku jsem majitelem digitaku a tak uz jsem na to
vrocc> narazil. Ve fotaku  mam volbu i na zformatovani karty, kterou
vrocc> pry mam udelat pokud pouziji jinou  kartu nez primo od Olympuse
vrocc> a i presto to pry nemusi pomoct a karta nemusi  fungovat
vrocc> spravne nebo vubec.

Jo, taky to prodavame, a jsou s tim docela problemy. To, ze karta jde
do fotaku zastrcit jeste neznamena, ze v tom fotaku bude fungovat.
Stejne tak, kdyz se karta da naformatovat, zase to nic neznamena.
Nekdy staci kartu vymenit za uplne stejnou, nekdy musi byt od jineho
vyrobce, atd. Nejak tomu moc nerozumim, proc se to deje.

--

Ales Filip    <alesfilip@quick.cz>
Kutna Hora    Czech Republic