mechanika a jednocip

Radek Benedikt benedikt
Středa Březen 17 12:06:32 CET 2004

No a ja ty radice pro Zbrojovku Brno potazmo Nisu vyvijel a uved do vyroby.
Byla v tom Z80CPU a jako serializator/deserializator Z80SIO s jednoduchou
podporou sekvencnim automatem na bazi PROMky. Umelo to vsechny bezne
pouzivane formaty. Na vykonejsim jednocipu to musi jit udelat. Jednoduchy
digitalni fazovy zaves pro separaci hodin z dat nasledovany jednocipem tech
500 kBit musi zvladnout.

bye,
     Radek (benedikt@lphard.cz)