Frezka 2

Patrik Augustin augustin
Středa Březen 17 12:06:32 CET 2004

j> Jeden zakaznik nam je hodil na hlavu a mel po problemech.
j> Zkuste kontaktovat vyrobce, nejlepe zralymi rajcaty :-).

Ani  se mu nedivim! WinME je M$ paskvil - ani Win98SE (nejpouzitelnejsi
odnoz 9x) a ni NT (2000). XP je zas preplacano zbytecnou grafikou.....
A  nehorsi  je, ze M$ dela ty sve nove pasystemy tak, aby zabirali v %
porad stejny vykon (moderniho) pocitace, ne-li vetsi!

j> Nainstaloval som si Windows Me a ako som zistil nemam uz DOS !

Proto jsem si je ja nikdy jeste nanainstaloval (testoval jsem ale 2000
a XP - ty ho nemaj taky, ale jsou o necem jinem....)

j> No bohuzial
j> mojej mamine je potrebny na jej uctovnictvo { MRPJSS - config.sys -
j> files=150} a ja som som bezradny.

Mozna ze se to pod ME nak rozchodit da, ale nevim....

j> Niekedy som mal nainstalovane aj tri operacne systemi no teraz neviem ako je
j> to s Win ME ? Ako mam spravit viac systemov na jednom HDD spolu s WIN me ?

Pro instalci vice OS existuje jedno genialni reseni: XOSL !!!!
http://www.xosl.org (je tam i ceka verze)

Funguje  to  na  principu  schovavani  oddilu HDD. Kazdy OS je v jinem
oddilu a vzajemna viditelnost se nestavuje pri bootovani. Je mozne mit
woknousy i na logickem oddilu!!

Pouzivam ho uz nejaky patek a jsem s nim nadmiru spokojen!

Starky