Re(2x): Magnetron

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 12:06:31 CET 2004

Ad 1) Pokud chcete vysilat musite mit povoleni a to dostanete na urcity
kmitocet. Nemuzete si vysilat kde si prave usmyslite. Proto ta nutnost
preladit.

Ad 2) To by jiste slo. Ovsem pro klicovaci kmitocet pod 1Hz (Myslim ze
hluboko pod 1Hz). Tak "rychlym" klicovanim byste ovsem moc informaci
nepredal.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: vicek.radek@ozjc.cpost.cz [mailto:vicek.radek@ozjc.cpost.cz]
Subject: Re(2x): Magnetron

>Pokud vim, radioamateri se o to jiz pokouseli a neuspeli. Problem byl v
>tom,
>?e magnetron ma pevny kmitocet a nelze ho preladit.

Moc tomu nerozumim (jak jsou v necem civky naskakujou mi pupinky), ale je to

vubec nutne ho preladovat? Na to klicovani by stacilo jen signal je a neni.
V podstate udelat neco jako seriovy prenos se start a stop bitama. Myslim ze

jeste tak metr od magnetronu by jste mohli pripojit relatko rovnou na
antenu.:-D

>Abych pravdu rekl, klicovani Anodoveho napeti cca 3000V mi pripada ponekud
>nerealne - to se asi dela jinak.

Kamarad vcera rozebral uplne novou MW (dela to se vsim co koupi a opravi
vsechny boty ktere nadelal vyrobce :-) - konkretne zde mu pripadlo divne ze
za 12A pojistkou jsou privodni dratky, kteryma by si nepripojil ani telefon)

a rikal ze je tam jen trafo na 2kV. Nicmene klicovat by to slo uz na tej
primarni strane, sice bude ten prenos to trafo asi trochu brzdit nez
nabehne, ale slo by to.

BTW: Nevite nekdo jak dalece je ten paprsek ozkej co z toho vychazi?

RadekCX