Ovladanie mobilu

Stanislav VARGA stanislav.varga
Středa Březen 17 12:06:30 CET 2004

daj prikaz AT*ECAM=1, tym aktivujes vysielanie stavu volania z mobilu, mude
ti to potom posielat pri volani spray
*ECAV
a kody podla toho v akom rezime si

----- Original Message -----
From: Pavel Sklenar <p.sklenar@ecom-sl.sk>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, December 07, 2001 10:23 AM
Subject: Ovladanie mobilu

Skusal som komunikaciu s mobilom cez RS232. Po odoslani cisla
 ATD090XXXXXX; mi zacne mobil vytacat cislo. Vie niekto poradit ako
 zistim ze tel na druhej strane zacal zvonit a mozem pomocou ATH
 polozit. Ked je obsadene dostanem answer BUSY  viem ze je obsadene,
 pomocou +CSQ zistim uroven signalu. Telefon to urcite vie zistit,
 lebo ak zacne druha strana zvonit zmeni sa ikonka na displeji.
 Potreboval by som prikaz ktory mi da odpoved o oktualnom stave.
 Skusal som to so Siemensom C35i a s Ericsonom T10s
 Vdaka
--
Best regards,
 Pavel                            mailto:p.sklenar@ecom-sl.sk