RE: Simulátor RAM

Tomáš Dresler t.dresler
Středa Březen 17 12:06:29 CET 2004

Zdali ma PIC staticke hodiny, muzete ho ve stavu, kdy z/do pameti zrovna
necte/nezapisuje, odstavit/zastavit, ne? Pak pres par budicu
prectete/nastavite, co se da a mate po problemu.

--

S pozdravem/With best regards

    Tomas Dresler

mailto:edison@hw.cz
mailto:dreslet@fel.cvut.cz
mailto:edison@seznam.cz
--
tel.  (+420)467/52 11 88 (o vikendech/during weekend)
cell. (+420)604/177 822