zapojeni konektoru na tesla gramofonu

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:06:29 CET 2004

5 kolikovy konektor ma cislovani:  1 4 2 5 3.
2 uprostred je zem
1, 4 nizka uroven signalu, vstup MIC (1 mV) a vstup RADIO  (cca
10 az 100 mV, je definovany jako proudovy)
3, 5 vysoka uroven, signalu, 100 mV az 1V (krystalova prenoska,
vstup z mg, a na konektoru RADIO je tam vystup z mg.
Pri tom ale nektere nizkoohmove mikrofony maji take vystopy na
3, 5.
Levy kanal je vzdy krajni, tedy 1 a 3.
Andel