Televize Rubin - oprava - schema.

Petr Vasek petr.vasek
Středa Březen 17 12:06:28 CET 2004

At 19:22 9.12.2001 +0100, you wrote:
>Byl jsem pozadan o zprovozneni porouchane televize TESLA Rubin, zavada je
nejspise v
>obvodu VN, protoze zvuk funguje hrdlo obrazovky zhavy, ale obraz zadny.
>
>Na prvni pohled odesel odpor, ktery je mezi VN trafem a druhym
transformatorem. Mluvym o odporu, ktery je priletovan
>k napnute pruzine. Jde zrejme o "zvlastni" formu ochrany protoze kdyz se
tento odpor ohreje tak se pruzina "odletuje" a
>obvod se prerusi.

Ten druhy "pransformator" bude nejspise nasobic.
Uvnitr se da najit par diod a kondenzatoru, vse
na patricne velke napeti a zalite v izolacni hmote.

Ja bych to tipoval na prorazenou nekterou diodu prave
v tom nasobici. Nasobic se neopravuje, ale dava se novy.
Cena je nekde mezi 250-500,- Kc.

Masinka

>Zajima mne hodnota a funkce odporu a pokud jde o "ochrahu" tak ceho,
pripadne kde sehnat planek TV Rubin.