Subwoofer - how to

Milan Cejnek cejnek
Středa Březen 17 12:06:24 CET 2004

Zdravim vsechny.

Chci si postavit jednoduchy subwoofer s vestavenym zesilovacem.
Napajeni 12V, jeden reproduktor, buzeni linkovou urovni ze
zvukove karty, zesilovac slouzi jen pro subwoofer (-> mono
zesilovac)
Nejde mi o zadne tezke HIFI, volim jednoduchost konstrukce. Jde
mi jen o dostatecne basy pro efekty u DVD filmu na pocitaci.

Poradili by jste mi vhodny reproduktor (asi co nejvetsi ;-), jaky
objem by k nemu asi mela mit 'bedna' + hlavne schematko
jednoducheho spravne nadimenzovaneho zesilovace? V pajeni moc
extra zrucny nejsem, takze cim mene soucastek, tim lepe!

S diky a pozdravem
Milan Cejnek

-----
Nen? los jako los.Na na?eho paroh??e se toti? vyhr?v?!
http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://los.tiscali.cz